Adventure awaits for you..

12.07.2017 01:10

        Jeden starý pán, sedel ako každý večer vo svojom kresle a vyslovil myšlienku ktorá mi ide hlavou už nejakú tú dobu. Pri pofajčievaní fajky a popíjaní drahého koňaku povedal svojej vnučke :

Ak si myslíš, že dobrodružstvo je nebezpečné. Dcérenka, skús rutinu: tá je smrtiaca.“

                                                      
 

        Zamysleli ste sa nad tým ? Ani netreba, je to stručné a výstižné. Je to o mojom celom živote, doterajšom bytí a žití, zmýšľaní a rozmýšľaní.  Za 85 dní letím, ja viem že sa to zdá ako dlhá doba, hľa koľko to je ešte dní ale ono to tak nie je. Je to toľko málo času, ktorý môžem stráviť s rodinou, priateľmi a ľuďmi na ktorých mi záleží. Toľko málo času na spoznanie ešte tamtoho vrcholu, štítu. Ok, som možno človek ktorý niekedy niečo nasľubuje ale pri toľkom zhone, vybavovačkách, práci, tréningoch to nesplní alebo zabudne na to.. Ospravedlňujem sa už teraz všetkým na ktorých si na kávu či čaj robím čas nie jeden štvrtok.. Ten čas príde, holúbkovia. Len niekedy si človek do svojho života vyberie ľudí s ktorými má toho viac spoločného hm.. koníčky, záľuby, hory, running, hiking alebo climbing a všeličo iné.. Hlavne teraz keď chcem navštíviť čo najviac vrcholov, jaskýň, miest ktoré sú alebo nie sú na mojej mape Liptovských krás.

        Vždy keď sa ľudia dozvedia (nie odo mňa) že odchádzam na rok či dva preč cestovať, študovať, pracovať a plniť si sny len krútia hlavou a povedia „Nebojíš sa?“.  Áno bojím, čo by som bola za ženu keby som sa nebála ísť na druhý koniec sveta sama. Každý cestuje so svojou spriaznenou dušou, láskou, zlatíčkom a ešte neviem aký výraz sa v novodobých vzťahoch používa, prepáčte už som na tieto otrepané vety zabudla. Nemám nikoho a ani mať nechcem, už teraz veľa vecí nestíham a červený maják s názvom chlap svieti až tam v diaľke.  Nepotrebujem sa teraz zamilovať, nechcem to, nepotrebujem to a preto sa možno vyhýbam niektorým ľudom na ktorých mám slabosť Som dosť otvorený typ človeka, nehanbím sa za to čo robím, za chyby ktoré som urobila, ale aj za tie skvelé veci ktoré ma postretli.  BTW (Ale mám svoju hrdosť, každá žena by ju mala mať ale ako tak badám v poslednom čase nie každá ju má, niektoré sa len úboho ponižujú a majú pocit že im to pomôže. Zobuďte sa, dajte pokoj niektorý ľudom, nezaťažujte problémami celý svet lebo každý máme dáky ten problém a hlavne to nikoho nezaujíma. A ak aj áno, tak koľko im to vydrží vás ľutovať ´, vaše zlomené srdce, či dušičku. ) – a znova k veci. ALE áno, som rada sama. Vyhľadávam samotu, milujem samotu hlavne v prírode a neviem sa jej nabažiť. Som taký ten zdravý introvert ktorý je rád so svojimi myšlienkami (hlavne teraz), dáva si dokopy veci ktoré sa dejú v jeho živote a dáva tomu dáky ten zdravý rast.

„Keď má rád niekto samotu, je to buď divé zviera, alebo boh. „ What am i ?

        A či to dokážem tam ďaleko sama ? To vám dám vedieť, to si píšte za uši. Dúfam sa nestratím niekde na letisku v Hong Kongu, moja batožina bude spĺňať dostatočné množstvo alebo či ten môj kufor nezabudnú niekde pri prestupe v Londýne. Bože koľko sa toho môže stať, zabuchnutie sa na verejných WC v tink-ti-tiang alebo mi spakujú moje horké čokoládky ktoré budem niesť pre môjho veľkého brata. A ten ? kde bude vtedy keď ja budem vystupovať v Aucklande na letisku, stopnem dáky taxík a zamierim rovno k Lubošovy ? Bože toľko je tých možných a nemožných scenárov a ja sa na to tak nesmierne teším. Obávať sa ? Obávam, angličtiny a toho že keď tam prídem budem sa nich pozerať vygumovaná ako šlabikár od prváka na ZŠ ale aj také sú okamihy života a preto

Lets go, your travel life await !

        Nie, neutekám pred ničím.. vyčistiť si hlavu tak jedine musím od všetkého čo sa na mňa tu nakopilo. Idem ďalej študovať, cestovať a pracovať na nových dobrodružstvách ktoré budem raz rozprávať vo veľkej hale plnej ľudí ktorý budú hltať každé jedno moje slovo a aj oni dostanú tú chuť

 „I want to go away, i want to be traveler, i like a adventures and my life is very short and i want to live my life !“

        Pri niektorých veciach ktoré robím neviem či sú správne, alebo či som sa rozhodla dobre. Neskôr mám ten pocit v bruchu, plný radosti, šťastia a motýľov tancujúcich čaču a preto viem že to tak malo byť.

        Oh a teraz ? je pol 2 v noci a ja zajtra vstávam do práce.

        Good bay my dears :) 

        See you! 

    Your Ann..