Chvíla ticha, ale som späť

08.10.2016 20:33

    Tak dnes je 8. októbra 2016, pfúú nepísala som dlho a prečo ? doteraz sa v mojom živote udialo strašne veľa pekných a aj zlých chvíľ. Založila som tento blog niekedy v januári, kôli vám ktorý ste ma bombardovali kopou otázok kde ? ako ? za koľko ? a aj kôli ľudom z fachu.. tak nech sa páči. Budem sa snažiť podeliť s vami o tie moje pekné chvíle v živote, inšpirovať vás alebo len poukázať na to aký je šport, hory a cestovanie super. Každého život je výnimočný, len musíš vedieť kde a s čím začať.. 

○● YOU ONLY LIVE ONCE ○●

    Začínam ako keby od znova, prvých pár jarných mesiacov bolo ťažkých či už zo zdravotných dôvodov, moje koleno stále štrajkovalo a dosť skoro som v sezóne zavesila lyže, skialpy, bežky aj sánky na klinec. Bolo po mojej zimnej sezóne  a ja som to zle znášala a teraz ? Je to fajn, kolená si idú bomby neviem do kedy. Ale, mohla by som sa začať živiť ako hlásateľka počasia, lebo tie zmeny ma raz odpálkujú. :)  Stále mám v sebe taký ten vnútorný nepokoj, čo to bude v zime ale aj cez traktory padajúce... a aj prašaníík dáme nie len na hlave ! A potom sme mali v rodine ťažké a smutné obdobie, neprajem to nikomu. Stále to bolí, stále je to v nás ale život ide ďalej a aj preto som sa rozhodla znova sa do tohto tu pustiť. 

Keď niekto v polovici leta, otvorí tú svoju lezeckú sezónu.   

A čo sa zmenilo v mojom živote, pohľadoch na svet okolo nás a tak podobne ? Fičím si na IIFYM stravovaní, teraz momentálne nie mám troška pauzu ale znova začínam. Urobila som si v apríli kurz kondičného trénera cez Slovenskú asociáciu kondičných trénerov v BB, vediem pár tréningov, píšem jedálničky, tréningové plány, hlavne ma to baví ale momentálne nemám na to už toľko času ako bolo predtým. Rada sa učím, zbieram skúsenosti a až potom budem robiť so seba pána trénera a nie hneď s prvým kurzom sa hrať na majstra sveta.. nemám rada takých ľudí, celý život sa učíme a niečo čo vám vlejú do hlavy za 2 týždne, je nič oproti iným a hlavne aj vlastným skúsenostiam. Ďalej som absolvovala taký praktický work-shop s Rudkom Lukáčom o vzpieraný, trhoch, drepoch, nadhodoch. Bolo to skvelé a naučila som sa strašne veľa. Už predtým ma tie veľké činky bavili a začali ma baviť ešte viac. Vzpieranie je ťažké na techniku, ale cez leto som dostala ponuku robiť niečo podobné a to silový 3 boj. Takže som do toho vhupla hneď oboma nohami a milujem to, všetko s tým spojené ale bohužiaľ teraz mám prestávku pretože som bola na road-tripe po Európe a teraz si liečim už mesiac nevyliečený výron na nohe, musím dať tomu pauzu ak nechcem aby to prepuklo v niečo horšie. Zdravie je top !  A čo k road-tripu ? to budú samostatné články na ktoré sa tešte ! wohoo.. 

V hlavnej úlohe Poludnica, riť a chrbát. Športujem, behám, lyžujem, skialpujem po horách, dvíham velké činky, leziem po skalách a áno mám riť aj stehná a čo ! Moja genetika (Ďakujem tatkovy za jeho hokejovú a lyžiarsku kariéru) je raz tak nastavená, vždy idem viac do tých svalov keď niečo robím a nikdy som nebola šlachovitá a babýý tak sa tých svalov nebojte - sú super, len sa ich musíte naučiť mať radi. A názory chlapov ? tie nech si nechajú, ten pravý vás bude mať rád takú aká ste, nikdy sa kôli nikomu nemente ! 

Leto bolo super, veľa hôr a hôr a zase hôr, dáky ten bivak ktorý spomeniem neskôr. Už zarezávam v škole, píšem Bakalársku prácu do ktorej sa mi vôbec nechce a preto radšej robím tento článok. A čo ešte ? idem písať články pre jednu organizáciu, tak uvidíme aké básnické črevo zo mňa vypadne. V novembri idem do Nórska a teším sa ako malé decko, už je tu kopa snehu na ktorý sa neviem vynadívať a som šťastná. Teším sa už na zimu a všetko čo ďalej prinesie v mojom živote každý ten nový deň. Výzvy, prekážky a hlavne ďalšie nové nacestované kilometre, chcem toho vidieť ešte veľmi veľa, naozaj veľmi veľa, bože strašne veľa a teším sa na to všetko. Nové príbehy, miesta odškrtnuté na mape, fotky, zážitky, lásky, život je fajn len treba si ho správne vedieť užiť ! Táák a teraz ak to čítaš a usmievaš sa nad týmito mojimi slovami, tak zajtra vypadni niekde do hory, na lúku alebo si len sadni pred dom a pozeraj sa na ľudí ktorý chodia okolo teba. Smejte sa a Ľúbte sa <3