Everything is happening for some reason..

21.05.2017 13:51

    Včera som sa prechádzala našim nočným mestom a tak premýšlala nad tým všetkým okolo mňa.. keď pár zlých či dobrých rozhodnutí zmení človeku život úplne "na ruby". Ono to tak jedno z druhým funguje. Vzdáš sa jednej veci a naskytne sa ti úplne iná a lepšia príležitosť, prídeš o lásku, partnera či kamaráta a príde niečo nové a lepšie.. Len je to všetko v nás, ako sa na to pozeráme, z akého uhla pohľadu veci berieme.. Nebuďme skeptický, ľudia ktorý radi iných súdia a ohovárajú.. Je to ľahké povedať, napísať ale či sa naozaj tým budeme riadiť je už len a len na nás. Nikdy nebudeme niekým, kým nechceme byť.

Everything is happening for some reason.. 

A ja sa späť vrátim k zime, čo som robila? Učila, učila a učila !!! Aké to bolo obdobie v mojom živote ? Úžasne, bodaj by rok mal 365 dní plných snehu.. hold asi sa musím presťahovať niekde na severný pól. Cez super jazdenie v prašane, vysoké mínusové teploty ( -45 pocitová na chopku ? áno dávam "fajku" myslia splnená) ktoré nás trápili v januári :D cez tie milé vysmiate detičky, dospelých ľudí s ktorými som v kontakte stále alebo môjho milovaného španiela "hejáá espaňa, espaňa" :) Oh, ako ja milujem už kolký ? 5 rok túto prácu :) Viete čo je najkrajší pocit, keď sa ľudia vracaju, sú spokojný, posielajú vám pozdravy z dovoleniek a čo je ešte lepšie keď ti inštruktor z inej školy povie že je radosť pozerať sa ako učíte, ako ma tie deti majú radi a ako to mňa baví ! Áno, baví ma to.. Pretože tie deti chcú a aj keď nechcú tak sa človek postará o to aby chceli..

And now uff, zvláštny moment pre mňa, nebyť vecí ktoré sa stali v mojom živote tak riešim podobné veci ako niektorý moji kamaráti v okolí.. Ale ja, teraz ? sledujem letenky na Nový Zéland, hľadám kvalitný 80l batoh aby sa mi tam zmestil celý môj majetok na rok či dva s ktorým precestujem malý kus sveta, vybavujem doktorov, poisťovne, učím sa anglicky pretože stále mám pocit že nič neviem a hlavne šetrím každý jeden cent na to aby som si mohla splniť to po čom najviac v živote túžim. Neverila som že sa takto zmení život, že budem jedna z tých šťastlivcov, jedna z tých mála ľudí ktorý majú možnosť tam odísť.. ktorá dostala víza a ide tam ďaleko za moria a oceány. Ani sa mi to nesnívalo, niekde v kútiku srdca som dúfala ale riešila som radšej leto v Afrike na zasneženom kopci ako budem malé deti učiť lyžovať a potom precestujem polku toho chudobného sveta. No ale nevadí, miesto tam mám isté a pôjdem o dva roky. Life is ahead for me.

its very well, because my life goes different directions.. Yes, i am happy girl !!!

V poslednej dobe som nemala možnosť moc športovať, členok si vyprosil dovolenku v dlahe ale vždy je všetko zlé na niečo dobré.. Ja som zástanca toho že niečo zlé sa ti musí stať aby sa ti stalo niečo dobé tzv. KARMA :D Ono to možno tak nefunguje, ale niečím si to vysvetliť musím. Píšem moje cestovatelské zážitky pre jeden portál „kadetade.com“ to ma veľmi baví a teraz keď nemám treningy s mojimi rannými či poobednými deťmi je už aj času an to písanie viac. Chcem ďalej robiť blogy, alebo vlogy, trénovať deti a učiť ich láske k športu a sprostredkúvať ľudom aké je toto Slovensko krásne a svet veľký a všetky tie miesta na svete kde prekonávaš rôzne výšok v Alpských vrcholoch vo Francúzsku či Švajčiarsku alebo zimné lyžovačky v Dolomitoch, či tie už objavené Francuzske, Monacké pláže a prechádzky po Sant Tropez ako zo seriálu o tých bohatých Gaisenovcoch alebo tie Nórske fjordy a farby na domčekoch od výmyslu sveta.. ľudia musia vidieť aké krásy sú na našej zemy, vychutnať si tie jedinečné chvíle, citíš tie všakovaké vôňe z domácich kuchýň alebo len tak sedieť pri západe slnka s výhladom na tie koruny alpských vrcholov.. alebo vidieť pravý opak bohatstva v Albánsku ? kde ľudia cikajú v strede cesty, postavia krabice z banánov a predávajú cigarety, alkohol bez bločku , bez nicoho a je to úplne supr taký ten free world :D alebo len tak si rozložia na ceste deku, poukladajú tovar a autá ich obchádzajú.. aj takéto je Albánsko, či Srbsko ale tieto Krajiny mi dali veľa, ľudia si tam všetko vážili a ca cítili ste sa tam ako doma, zlatý milý, ochotný.. a vy čo stále stále len sedíte na tých ritiach slovenských a čumíte do mobilov, a sami seba presviedčate že nie, nie ja nechcem vycestovať, mne je tu dobre.. boja sa odísť z tej ich konfortnej zóny, kde je o nich postarane, majú jedlo, strechu nad hlavou, kamarátov a pocit byť odkázaný sám na seba, v cudzej krajine hm.. to nedokáže hocikto, rozumiem tomu ale ja to tak cítim že to tak musím urobiť a odísť pretože tam niečo na mňa čaká..

Nakopni sa, choď ! Čakáš na niekoho ? Nečakaj, ja som sa naučila nikdy na nikoho nečakať, pretože v končenom dôsledku sa ani nedočkáš a oukej je to väčšia zábava sa niekde zabávať s kamošmi, je to omnoho väčšia zábava ale niektoré chvíle si užiješ sám omnoho viac a to mi dajú za pravdu hlavne tí ktorý cestujú sami, alebo chodia niekam sami po horách, pieskoch :D pretože keď ideš s niekým musíš sa mu prisposobovať, brať ohlad na neho.. a takto ideš kam ty chceš !

I have a lot of memories with them, with my family.. this was a beutiful time because family is only one and we where can, we have to be with her.. yeaaah :*

That "s all! Ending, because this is a very long article .. oh you, you and you are happy, be strong, be smiling on the family, friends and whole world and the trees, flowers begins to growing..

Love your life and your life will love you back.

Your Ann "travel Ann" :) Adwenture awaits